2–5 Jun 2025
Europe/Paris timezone

Payment

  • FOR ILL STAFF

For ILL staff, the Travel Office is responsible for the registration fees. Please create a TravelQuest mission, include the registration fees, and select 'to be organized by the Travel Office'.

Pour les agents ILL, le bureau des Missions se charge des frais d'inscription. Merci de faire un Ordre de Mission, d'y ajouter les frais d'inscription et de cliquer sur 'à organiser par le Bureau Missions'.

 

  • CREDIT CARD PAYMENTS (Paiement par CB)

Please click on one of the links below to proceed to payment.

Merci de cliquer sur l'un des trois liens ci-dessous pour effectuer votre paiement. 
 

Please include your name and "JDN2025" in the payment reference and send proof of payment to frederic.ott(at)cea.fr and JDN2025(@)ill.fr.

Merci d'indiquer votre nom et 'JDN2025' en référence et envoyer une preuve de paiment à  frederic.ott(at)cea.fr et JDN2025(@)ill.fr.

  CREDIT CARD - STANDARD FEES 

 

  CREDIT CARD - REDUCED FEES 

 

  CREDIT CARD - DAY PASS

 

  • BANK TRANSFERS (Paiement par virement)

Bank transfers must be sent in euros to the following bank account. Please include your name and "JDN2025" in the payment reference and send proof of payment to frederic.ott(at)cea.fr and jdn2025(at)ill.fr.

Les virements bancaires doivent être effectués en euros sur le compte ci-dessous. 
Merci d'envoyer une confirmation de paiement à frederic.ott(at)cea.fr et jdn2025(at)ill.fr.

Banque : BPVF SACLAY
Nom du compte : ASS STE FRANCAISE NEUTRONIQUE
Code banque :18707
Code guichet :00072
Numéro de compte :07219037152
Clé RIB :43
Code IBAN :FR76 1870 7000 7207 2190 3715 243
Code BIC :CCBPFRPPVER
Adresse :BATIMENT 563
CEA SACLAY
ST AUBIN
91191 GIF SUR YVETTE CEDEX
ObjetJDN2025 + Nom du participant

 

  • PURCHASE ORDERS (Bon de commande)

We ask you to establish a purchase order addressed to the "Société Française de la Neutronique" and send it by e-mail to frederic.ott(at)cea.fr.

Merci d'établir un bon de commande à l'ordre de la Société Française de la Neutronique et de l'envoyer par mail à frederic.ott(at)cea.fr.
 

INVOICING (Soumission d'une facture)

If payment is dependent on the submission of an invoice, please ensure that your institution sends us the order containing the following details:

  •    Name of the paying institution/organization
  •    Address where the invoice should be sent
  •    Name(s) of the participants concerned
  •    Amount of registration fees (all mentioned registration fees are VAT included)
  •    Purpose of the order
  •    VAT number

Si le paiement est subordonné à la présentation d’une facture, veuillez vous assurer que votre institut nous envoie la commande, avec les informations suivantes :

  • Nom de l’institut/organisme payeur
  • Adresse à laquelle la facture doit être envoyée
  • Nom du ou des participants concernés
  • Montant des frais d’inscription (tous les frais d’inscription mentionnés sont TVA comprise)
  • Objet de l’ordonnance
  • Numéro de TVA

CONTACT FOURNISSEUR

Nom/prénom : Frédéric Ott
Fonction : Comptable
Téléphone : +33 1 69 08 61 21
Email : frederic.ott(at)cea.fr